RSS

Wednesday, December 2, 2009

Pil Maharani





Anda tahu tak apa itu pil maharani??Pil maharani ni dalam bahasa cina berbunyi Beijing TongRenTang Te Zhi Bai Wan.Ia merupakan Produk Keluaran Beijing TongRenTang - TongRenTang merupakan tanda perniagaan yang bersejarah melebihi 300 tahun- Merupakan pembekal tunggal ubat-ubatan kepada kerabat Maharaja semasa Dinasti Qing. -TongRenTang Te Zhi Bai Feng Wan diperakui sebagai “Produk Terkenal di China” pada tahun 1994 -Diiktiraf sebagai “Spesis Ubat Herba yang Terpelihara” pada tahun 1998 -Menggabungkan 16 jenis ramuan bernilai dengan pati ayam hitam sebagai ramuan utamanya. -Mendapat pengiktirafan Halal oleh Pertubuhan IFANCA (China Islamic Association, Badan Islam Luar Negara yang diiktiraf oleh JAKIM).

Fungsinya pula:

-Melancarkan peredaran darah

-Menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur dan masalah ketidaksesuaian semasa tempoh haid, menyembuhkan senggugut.

-Menyelesaikan masalah dalaman wanita dan gadis remaja (senggugut, keputihan, peredaran haid)

-Menyerlahkan wajah berseri dan awet muda

-merupakan ubat gantian untuk jamu-jamu, semasa berpantang,mengecutkan rahim dengan cepat.

-Merupakan 'ubat seks' untuk wanita, kenikmatan luar biasa kepada kedua belah pihak.

-Bagi wanita yang hampir monopous, ia boleh membantu menguatkan tulang, menguatkan daya tahan badan dari penyakit.


-Kepada yang belum berkahwin sangat digalakkan untuk kulit yang cantik, kelancaran haid, sentiasa bertenaga, meningkatkan metabolisma dengan kelancaran darah keseluruh badan.

-Kepada yg sudah bertahun-tahun belum ada rezeki
mendapatkan anak, ataupun disahkan mandul,amat digalakkan mengambilnya dan memakai Premium Beautiful.Dgn dua kombinasi ini,insyaAllah boleh membantu dari segi kesuburan wanita dan amat berkesan luaran dan dalaman kita.<yg penting kita usaha kan>

Cara mengamalkannya:
- 1/2 biji bola(25 pil hitam kecil) dan minum banyak air-setiap hari sebelum makan atau sebelum tidur (semasa ketiadaan haid)

SEKOTAK HANYA RM65 sahaja. Cepat!!!~

No comments:

Post a Comment