RSS

Friday, August 28, 2009

Berpuasa dengan Premium Beautiful ~























Runsing dgn bentuk badan andaaa??
Marilah Kekal Cantik dan Sehat dgn memakai Full set of Premium Beautiful.
Berpuasa di bulan Ramadhan dengan memakai Premium Beautiful dpt mengembalikan bentuk badan yang diingini dan mengawal berat badan, baik pulih sistem dlm badan kita.

Kebanyakan orang yang berpuasa biasanya berat badannya akan berkurangan sampai 5 kg. Fyi,selama kita berpuasa tubuh kita secara automatik akan mencari sumber energi di dalam tubuh iaitu lemak.Selama makanan tidak masuk ke dalam tubuh, kumpulan lemak akan diubah menjadi energi oleh tubuh dan mengeluarkan zat kimia yang berasal dari asid lemak ke dalam sistem dan dinyahkan melalui pembuangan air besar, kencing dan perpeluhan.Mengikut kajian testimoni kami dgn memakai Premium Beautiful semasa berpuasa, penurunan berat badan lebih cepat, anggaran 5-10kg sebulan.Hebatkan!!!
Selain itu juga dpt menurunkan lemak trigliserol yang dapat mengganggu kesihatan tubuh kita dan pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar.

Menurut kajian testimoni drpd customer2 sy dan pengalaman diri sendiri.Semasa berpuasa juga ,berat mereka kebanyakannya telah menurun sedikit demi sedikit dan 'firm 'kan badan mereka .Ini adalah kerana kesan grip dan mendakap kemas perut membuatkan anda akan sentiasa rasa kenyang dan bertenaga, walaupun anda hanya memakai bengkung sahaja.

Jangan fikir panjang lagiii....jangan lepaskan peluanggg......
semua org berlumba2 tuk sehat dan cantik,anda bilaaa lagi...hehe
berbelanjalah lebeh sket untuk diri sendiri,sebb badan kite nk 'pakai' lama..btol x?
Badan sehat dan Cantik, Kehidupan pun akan happy kan.....




FYI....PB juga sesuai untukkk wanita KURUS .Dengan memakai PB selera makan anda akan meningkat dan sekaligus, badan anda berisi sedikit demi sedikit...Trust me..it's really works!!~




hubungi kami untuk keterangan lanjut myfamilybiz4u@yahoo.com

No comments:

Post a Comment